Mijn aanpak

Probleem – Oplossing – Resultaat
Organisaties zitten complex in elkaar. Vaak staan oude patronen verandering in de weg. De energie is ver te zoeken. Efficiency en rendement ook. Hoe zorgt u voor”:
–  Blijvende prestatieverbetering van medewerkers en leiding
–  Behalen van direct rendement
–  Behalen van belangrijke zakelijke én persoonlijke doelen
–  Vitale medewerkers
–  Goede communicatie en samenwerking
–  Gewoon de ”klus geklaard”.

Ik help u graag uw organisatie (opnieuw) op de rit te zetten zodat uw doelen haalbaar zijn.  Hieronder leest u alvast hoe ik te werk ga.

Een paar competenties op een rij
Professioneel manager, zeer ruime ervaring in logistiek en productie, gericht op efficiëntie en effectiviteit, stevige persoonlijkheid, analytisch vermogen en visie, leiderschap, resultaatgerichtheid, people manager, in teamverband doelstelling realiseren, vasthoudend en overtuigingskracht, LEAN.

Mijn aanpak
De onderliggende oorzaken van problemen zijn soms wel, soms nog niet helder. Samen met u onderzoek ik in een eerste gesprek de behoeften en doelen voor uw organisatie. Wanneer we besluiten om samen aan de klus te beginnen dan kan dat op vaste of tijdelijke basis en voor een flexibel aantal uren per week. Zowel in de rol van interim manager als die van adviseur met een open blik.

Heeft u behoefte aan advies dan krijgt u dat, zonder oordeel en met verschillende opties om de problemen aan te pakken.

Ga ik ad interim aan de slag dan heb ik een pragmatische, hands-on benadering. Ik ben een groot voorstander van voordoen, samen doen, zelf doen.

In ieder geval zoek ik steevast draagvlak en neem altijd de mensen mee in het proces. Zonder draagvlak, geen verandering.

Kennismaken? U kunt mij bereiken op 06 51417262 of per mail jan@eenkoren.nl

 

Vitaliteit en persoonlijk leiderschap,
het één kan niet zonder het ander

Mijn meest recente en relevante opdrachten

Contact

Scroll naar top